Blubb.

det borde inte kännas såhär fel och konstigt.
det borde kännas någonting helt annat. 
jag är nog ganska körd när det kommer till den fronten, istället för att gå så hänger jag kvar, mot min vilja!

Varför kan du inte bara växa upp och sluta vara en skitstövel,
gå fram och bara säga Hej, borde det vara så svårt?

Trodde det var över för ett tag sedan, jag är trött på att gå på dessa smällar, i hopp om att det är bra, för att sen helt plötsligt trilla tillbaka något steg. Det är INTE okej!

Min livsbankare tar mer stryk än vad den borde få göra!
nu orkar jag inte mer.

Ha en FANtastisk lördag!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Vera

Ja det tycker jag du får ta och göra!!

2009-05-07 @ 16:10:08
URL: http://veraronngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0