lördag

när man ingår i en fotbollsfamilj, är det oftast fotboll på schemat på lördagarna, idag är dags igen,
men först ska jag jobba i 4 timmar, min sista arbetsdag! det ska bli skönt att få 1½ vecka helt ledigt innan skolan drar igång igen.
Jag ska alltså sätta mig i skolbänken i 3½ år till, även denna gången i Växjö, men denna gången ska jag utbilda mig till lärare! Jag känner något för den där staden, och människorna i den och i närheten av den :)

Efter jobbet blir det som sagt fotboll, sen bär det av till kräftskivan hos Storebror och Mia, där det även tillkommer några personer till! Det blir säkert en rolig kväll :)

Nee nu ska vi köra, börjar vid 12 men måste få i mig lite mat innan det, då planerar mamma och pappa en lunch inne i stan! Mys!


Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0