Fredagsmyyys

Idag är det verklign fredagsmys på min gata och i mitt hus :) Mamma och jag tog det lugnt under eftermiddagen och mamma drog igång storkok med att göra kåldolmar och kålpudding (hon håller fortfaradnde på) och jag hoppas verkligen att jag har fått både mammas och pappas matlagningsskills, för jäklar vilken god mat dom två kan laga! :)
Under tiden mamma har stått med maten beställde vi lite käk och hade en mysig familjestund vid köksbordet med tända ljus och julmusik :)
Jag och pappa har även spelat en runda Yatzy och två rundor av Kasta gris och jag vann alla gångerna! :)^
Så nu är familjen samlad i soffan och kollar på Tennisen och väntar på Idol och även Måns Möllers program Cirkus Möller, det är detta jag kallar Fredagsmyys, för jäklar vad jag njuter nu! Ännu bättre blir det när jag vet om att det akademiska skrivandet är inskickat och klart. Fantastiskt! :)

Hoppas ni har en lika bra och mysig fredag som jag! :)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0