TGIF

Äntligen fredag och jag har varit hemma i ca en timme! jag och Madeleine satt kvar i bibblan efter min lektion tagit slut vid 12, har äntligen börjar på det akademiska skrivandet men jag lär göra om om ännu en gång då jag aldrig bli nöjd plus att jag hade stora koncentrationssvårigheter idag! vet inte varför, ibland är det väl bara så. 

Ikväll kommer iallafall Josefin hit och vi ska såklart titta på Idol och antagligen skratta och snacka skit :)
Det gillar jag!


Jag vill att Camilla ska åka NU!!
Vilka hejar ni på?

Tjing*


Kommentarer
Postat av: TBH

Gud jag har inte änns tänkt på Idol... hahaha kanske ska titta ikväll och se vilka det är som sjunger.

Ha det gott.

2009-10-09 @ 20:14:03
URL: http://theblackh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0