Today I´m Wearing This

Jag är väldigt glad över att ha min mamma som mamma och min pappa som pappa! Och oftast säger man detta när de har varit snälla och hjälpt till med något eller när man får något. Så är det i detta fallet. Eller, jag och mamma kom överens om att jag fick klicka hem denna underbara Collage tröja som jag kan få betala i Juli när lönen kommer. Ibland suger det att vara student, men det är inte ofta ;)

Men varför är det så att man är så extra tacksam när man får saker och ting, (tolka nu inte fel, jag är otroligt tacksam över att jag har mina föräldrar och allt som de gör för mig) Men varför är man så dålig på att säga det till dom? Även om mina föräldrar vet om att jag är det, så skadar det ju faktiskt inte att säga att man är tacksam över allt, även när man, bland de få gånger man inte får hjälp eller ngt annat liknande! Och jag hoppas och tror att jag vet att mina föräldrar vet om det. Men egentligen sägs det nog allt för få gånger! Tyvärr.


Här är i alla fall tröjan som kommer bäras under sommarkvällarna!
Ni kan hitta den här
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Björn Bönan Svensson

Nya kläder igen, ja, varför inte:D Tröjan var riktigt snygg iaf! Du kommer se mysig ut i den tror jag:D

2010-06-10 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0