ny frisyr?

Jag blev sjukt sugen på att klippa till en ny frisyr nu till sommaren.. Vet dock inte hur eller vad?
Jag är trött på mitt långa hår men jag vet om också att om jag klipper av det så finns risken att jag kommer ångra mig ganska mycket. men samtidigt så kan jag inte ha det såhär långt hela mitt liv..
Just nu skulle jag vilja ha denna frisyren, men eftersom jag har så lockigt hår måste jag platta det dagligen och det kommer jag inte orkar ;)


Jag är sugen på någon liknande frisyr som denna ovan..


Just nu ser det ut såhär, och jag börjar bli lite trött på det..
dock behåller jag såklart hårfärgen, det är frisyren jag är ute efter ;)
Jag ska fundera på detta lite.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0