Söndag

Jag är tillbaka på mamma och pappas gata efter en riktigt rolig långhelg på Campus med festival, förfester, trevligt folk, grillning och god dricka! :) det går inte att klaga på denna helg! Maskinen var som sagt grymma Live och igår intog Coverbandet Duoooja scenen på det leriga festivalområdet. Och även dem levererade riktigt bra musik som vi kunde njuta av genom att sjunka ner i gegga och sjunga med i låtarna. Jag var smart nog att använda gummistövlarna undertiden. Så inga skor är förstörda! :) Jag vet inte riktigt var jag har lagt min kamera så det blev inga bilder under helgen. Kan vara så att jag kan låna av folk när de har kommit upp på facebook ;)


Jag under klubbfestival i torsdags. Då njöt vi av bandet Bowties, som var riktigt duktiga på scenen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0