Onsdag 22/9

Heej!

Jag är hemma på mamma och pappas gata och hitills har denna hemresan varit 100 ggr bättre än den förra. Ralle, Mia och Messi kom och överraskade oss med besök och övernattning. Jag bjöd på mat (eller jag lagade maten) igår och det var nog väldigt uppskattat, därefter tog jag, mamma och Mia med oss Messi ut på en promenad i det fina kvällsvädret som det bjöds på igår! Klockan 20.00 satt hela familjen ner och kollade på Idol och Superstars, därefter kollade vi på film och jag bara njöt av det underbara sällskapet och det sköna känslan att få krypa upp i mamma och pappas soffa. 

Det var faktiskt skönt att få sova i min säng här hemma, jag fick dessutom vakna upp med pussar i ansiktet från en annan favorit idag, Messi kom in och slickade mig lite fint i ansiktet, sen la vi och gosade lite innan skramlet i köket blev mer intressant och han sket i morgongoset ;)

Nu ska jag göra undan mina skolarbeten så jag kan ta helg efter det. Eftersim musiken blev inställd har jag ingen skola mer denna veckan! Hur skönt är inte det?


Såhär liten är skrutten inte längre, numera väger han 12 kilo och är en riktig liten buse!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0