Skola och hemresa

Ídag är det föreläsning som gäller mellan 10.15 - 12.00. Därefter ska jag hem och packa ner lite eftersom jag ska åka hem för 1½ dag, jag ska förhoppningsvis slänga i mig lite käk okcså. Tjejerna skulle ner till IKEA idag, så jag åker med dom från växjö istället för att ta tåget och sitta själv i 1 timme, får jag trevligt sällskap vilket är att rekomendera! Så det blir en bra tajming från våra sidor denna gången :)

Förresten, igår kröp jag upp med en bra bok i soffan, som jag sa att jag skulle göra ;) Jag har fått låna PS I love you utav Cilla, jag har läst 8 kapitel och har nog gråtit en skvätt i varje kapitel sen det tredje! Fantastisk bra bok och än så länge mycket bättre än filmen!

Nu ska jag göra frukost och försöka få liv i min favorit som fortfarande ligger och sover.

Puss&Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Herr Björn Svesson

IKEA, awesome!

P.s i love you är en av mina favorit filmer. Men boken är det mer känsla i tycker jag. Men när man har sett filmen vill man verkligen åka till Irland:P

2010-09-21 @ 09:29:47
Postat av: Ida

Hej! TACK! :D Det är fortfarande på Ur & Penn, fast i Malmö på Hansa då, så har fått förflyttning typ. Var iofs på intervju för heltid på Gina Tricot i Danmark på Field's förra veckan - OMG, det skulle vara helt insane bra så hoppas på det istället. ^^

2010-09-21 @ 11:33:50
URL: http://idas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0