Torsdag

Imorgon är det äntligen fredag!
Jag har längtat efter den dagen hela veckan lång. Det har varit en rätt tuff vecka med tentaplugg och tenta i onsdags.
Idag var det jobb och skola på morgonen, jag hann även med att skjutsa min kära till Alvesta halv 6 i morse, det är avslutningsresa med hockeyn och resan bar av upp till sälen.
Så vid sex lämnade jag av honom i Alvesta och jag hoppas att jag får hämta hem honom igen på söndagkväll, och då ska jag visa hur fint vi har fått det i vår nya lägenhet! YESBOX, det är Äntligen dags för flytten som vi har längtat efter, jag börjar på den redan imorgon och får sen lite förstärkning på söndag, i form av mina och min käras paranteser! :) Som sagt, är glaad över att det är fredag i morgon ;)

Ha det så bra!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0