Fjärde advent

Det var två dagar sedan jag uppdaterade, det har hänt mycket sen dess, känns det som :) även om fredagen var en väldigt tung dag, hade jag en trevlig kväll med julbord tillsammans med hockeygänget :D igår jobbade jag mellan 10-18, därefter blev det en tidig julafton i Alvesta med Alexanders släkt :) väldigt mysigt! Även idag har jag jobbat mellan 12-18, och nu har jag slängt mig i soffan med min bok och lite tända ljus! :)

Ni ska även få en snabb uppdatering i vår julkalender, jag har fått en del av den sjunde säsongen av desperate housewives och Alexander har fått hårvax, det var nog sådär :P

M & P kärlek till er för all omtanke ni har! Ses om fyra dagar! <3

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0