Lördagsnatt

Man kan ju undra vad jag fortfarande gör uppe? Jag borde ha somnat för längeseden om jag får säga det själv. Veckan har gått i racerfart men tre jobbdagar, två seminarium, föreläsningar och teater!
Anledningen till varför jag håller mig vaken är för att jag har lovat min kära att hämta honom inne i stan när han känner för att dra sig hemåt från utestället, vem vet när det kan bli ;) somnar jag kommer jag antagligen inte höra när han ringer.
Så undertiden underhåller jag mig själv med One Tree Hill avsnitt och min nyinköpta bok Elsas Mode så det ska nog gå bra! :)
Ska nog ta lite nattmat och en kopp te för att lindra min torrhosta och hals lite :) Så nu vet ni det! ;)


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0