Helgdags.. Imorgon

I morgon är det äntligen fredag, som jag har längtat. Jag är helt slut efter en vecka med tidiga morgnar och sena eftermiddagar. Jag avslutar i alla fall veckan med att sluta redan halv 12, riktigt skönt!
Jag är nog påväg att bli sjuk, är sjukt känslig och är på gränsen att börjar gråta lite då och då när det inte riktigt går min väg.. Känner mig ungefär lika gammal som de goa barnen jag har på VFU:n ;)
Jag har även kommit fram till att jag behöver lite mamma och pappa kärlek! så förhoppningsvis får jag med mig min kära hem till dom redan på fredag nästa vecka. Om det inte går så åker jag minsann hem själv, för hem hem ska jag! :)

Hoppas ni mår liite bättre än mig!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0