Tisdag

Jag är helt slut i kroppen! Igår steg jag innanför lägenheten 18.15 och satte mig till ett nästintill dukat bord och färdig mat, underbart! snabbt därefter la jag mig i sängen och kollade på tv, detta var jag tvungen till då klockan skulle ringa 05.15 idag!
Idag kom jag hem en timme tidigare dock till en tom lägenhet. Min kära är i Göteborg och kollar på hockey och är inte hemma förrens vid 12 tiden eller något..

Jag vet inte riktigt hur jag ska orkar med att gå upp kvart över fem i fyra veckor! men förhoppningsvis blir det inte så superlånga dagar nästkommande veckor, så det blir nog bra i slutändan! :)

För tillfället ligger jag i sängen och kollar på lyxfällan och i sängen planerar jag att ligga resten av kvällen och heeeela natten! :)

Hoppas allt är bra med er :)
puss, kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: emmy

Och jag som just tänkte: shit, jag måste gå upp 6.30 imorn, hur ska jag orka?! Haha, lite mer synd om dig!!



Hoppas du har det bra iaf =)

2011-03-01 @ 20:28:41
URL: http://poesiemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0