mardröm

Det är tredje gången jag drömmer att min bror inte finns kvar hos oss längre. jag pratade med honom igår kväll, så jag vet att han mår bra. Men att vakna av att vara kallsvettig, ligger och hulkar och känner att jag gråter är ingen höjdare. Jag vet hur jag fungerar när jag har drömt något sånt här, jag kommer att vara ett känslomässigt vrak hela dagen. Jag kommer inte heller kunna släppa drömmen förrens den dagen jag får träffa Ralle, krama om honom och see med mina egna ögon att han är okej. Tur att det blir till helgen!


LOVE!
Ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Misa

Jag ser det som ett tecken på att du älskar honom så mycket bara :) Försök se det så istället!

2011-05-24 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0