tenta efter tenta..

Efter en tenta kommer.. en annan tenta och det känns fantastiskt! I lördags hade jag matematiktenta och idag sitter jag med en hemtenta i svenska, det känns inte jättekul om jag får säga mitt. Men förhoppningsvis så går det väl bra detta också.

Det händer roliga saker i veckan i alla fall, vilket är tur! Det är hockeymatch i Osby, självklart ska jag gå på den och samtidigt mysa med mina paranteser, det ska jag göra även på fredag och på söndag!
På fredag ska vi fira kusinvitamin som fyller 20 år i veckan och på söndag kommer mamma, pappa och mormor och morfar upp till växjö för lite mys och även en hockeymatch i Alvesta på eftermiddagen!

Som sagt skönt med lite grejer att längta till när hemtentan är så tråkig!

Ikväll blir det lite bebismys och träning :)

Ha det kalas!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0