hoppsan

Jag glömde berätta, att jag övningskörde idag =)
Och det gick över förväntan, jag hittade dragläget första gången, så jag är jätte stolt över mig själv, och mamma tyckte att jag var jätte duktig, det är en del att tänka på, men men, det gick bra. Jag får passa på att övningsköra nu, för att vi har en lånebil med växel, annars så har vi en automatare, och den kör jag jäkligt ofta. Vi har i och för sig en växel bil, men den har en försökring som säger att ongen under 25 får köra den, så det blir lite knepigt, som sagt, jag får passa på att köra nu.

image30

Ska också berätta att igår så var jag med 2 av mina kompisar, nere vid sjön, (ja vi har en sjö i denna lilla by) =), men iallafall där satt vi och mös med filtar, frukt, godis, och dricka, och lite musik och bara små pratade och tog igen tid =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt bild:)

2008-04-20 @ 18:49:21
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Josefin

Myys :D

2008-04-20 @ 21:05:11
URL: http://LivetEnligtJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0