handlat

jag har minsann fått lite gjort idag=)
känns skönt det!
Jag har varit och handlat lite mat, som fattades i kylskåpet åt oss. Så nu kan jag ha varma mackor till kvällsmat!
jag har som sagt städat lite på mitt rum, och nu ska jag gå och stryka lite är det tänkt, det är inte så mycket, så det kommer att gå jätte snabbt.

Parfymen är nu beställd iallafall, och det blev DKNY, 50 ml. så den räcker nog ett bra tag!
Måste dock ta slut på dom andra, innan dom blir för gamla:P

parfym
jag tycker att det liknar ett äpple:P

Sluta rucka på mig!


Tjing*


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

jag har meddelat vinnaren :) ska skriva det snart :)

2008-08-11 @ 19:22:35
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, jag älskar den parfymen! Köpte den nästan på flygplatsen i Wien hem från Thailand. Älskar den :D

2008-08-11 @ 21:36:18
URL: http://singingash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0