hemma hos hanna!

jag har nu förflyttat mig ca 20 meter till vänster om mitt hus, jag befinner mig alltså hemma hos Hanna, hon lagar mat, jag sitter vid datan, och läser receptet för henne. och uppdaterar bloggen.
finns dock inget vettigt att skriva.
kan berätta att igår, så fick jag och min familj dricka någon vätska (vettifasen vad den hette) den hjälper iallafall till så att man inte blir dålig i magen, när vi är utomlands, så vi ska ta det en gång till innan vi åker, så att det verkligen ska hjälpa.
det var iallafall inte den godaste drickan jag har druckit men det gick ner, kände hur magen svällde, det kändes som om det var hur mycket kolsyra som helst i den! men, ja, den gick ner iallafall!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0