Måndag, och parfym tänkande.

idag vaknade jag upp kvart i elva, relativt tidigt för att vara mig! =) Och jag kände mig utvilad, för en gångs skull, det har jag inte känt mig på en vecka tror jag.
Skönt var det iallafall!

Så idag, har jag hunnit med att plocka iordning på mitt rum, (Äntligen, det behövdes)
Beställt mitt kronobergskort, så att jag kan ta mig till och från skolan, när den börjar (nästa onsdag)
Jag och mamma, har också hunnit med att kolla i TAX-free katalogen, som kom idag med posten, jag älskar när den kommer, för att då vet man att det är snart är dags för 2 veckors ledigt, med sol och bad, förhoppningsvis =)
Jag funderar på att beställa någon parfym därifrån, antingen Christina Aguilera eller DKNY, (det lilla äpplet, eller vad det ska föreställa)
någon som vet om dessa luktar gott, och är värda att lägga ner sina pengar på?
parfym    parfym
Det är alltså dessa två, som jag väljer mellan.

Tjing*

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

okeej lycka till

2008-08-11 @ 13:32:05
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0