mobil

jag vill ha min nya telefon NU!
Jag är trött på den andra, den segar och hakar upp sig. Så jag vill så snabbt som möjligt ha den nya, och det blev den
vikbara Sony ericsson w980i med bra minne och Ljud! dom säger det iallfall! Och jag hoppas verkligen att detta kommer att gå vägen. Skulle helst vilja ha den innan jag åker, men jag tror inte att det kommer att hinnas med!
Annars har jag något till att se fram emot när jag kommer hem! :D
Och jag hoppas att denna ska hålla sig, och inte gå i sönder! Den som lever får se.
mobil
Ta hand om varandra!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: leia

älskar bilden på dig i headern....den som är näst längst ut....så fin!



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0