natt människa

klockan närmare sig halv 3 och jag är otroligt pigg! så nu sitter jag och kollar på repriser från OS! tack för att det finns om nätterna nu!

Jag har inte en aning om hur det ska gå sedan när jag börjar skolan på torsdag, jag kommer knappt hinna somna innan jag ska upp igen!
Det är en jäkla skillnad från att gå upp vid 11-12 om dagarna till att gå upp klockan 6 och komma hem kvart över 5 om dagarna!
Jag går alltså tors och fre denna veckan, veckan därpå är som vanlig, och sedan v 36 har jag 2 dagars praktik sen åker jag. Och då kommer jag vända på dygnet igen,. jobbigt sedan när jag är hemma igen, då kommer vi hem vid 04.00 på morgonen, och jag ska på praktik dagarna därpå, så det blir inte mycket sömn den ena natten!
det lär väl lösa sig, om inte annat lär jag somna tidigt under torsdag kvällen! Och det är väl bra!
Och lördagen den helgen alltså den 20, ska vi till Granada och josefin fyller 18!! =)

Nu ska jag se om jag kan somna till OS på tvn!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

håller du med mig eller har du någon egen åsikt pga det jag skrev om i mitt senaste inlägg eller bryr du dig inte?



(inget påhopp)

2008-08-18 @ 13:22:22
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0