Regn väder!

Det ser ut som det ska börja ösa ner regn vilken sekund som helst! otroligt tråkigt, finns verkligen ingenting att göra här hos mig heller!
möjligtvis städning, men vem orkar det, när man har sommarlov, inte jag iallafall!
Får väl se vad jag ska hitta på idag.
Mamma och Pappa ska på bröllop idag, så jag blir ensam hemma, under eftermiddagen.

Och där kom ösregenet! det fullkomligt öser ner nu!

Iallafall, så är jag ensam hemma under eftermiddagen, känns som det blir en del tv-tittande idag. Lite filmer och lite glimt av Sex And The City, det programmet rullar på tvn hela tiden!
Otroligt bra program helt enkelt!

Får se vad dagen har att erbjuda!
Jag blev iallafall sugen på scones nu! =)
hjärta
Det känns bra nu iallafall =)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Yaaaay :D hihi. vilket datum börjar schooolan?

2008-08-08 @ 13:41:38
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Hoppas du har en bra dag! :)

Kram.

2008-08-08 @ 14:27:15
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0