Söndag, och besök

Jag var hur trött som helst när jag vaknade av att jag fick meddelande utav Mia vid halv 11, och undrade ifall jag skulle följa med henne och Rasmus till Ikea i Älmhult, och såklart ville jag det! så vi gick där uppe och strosade lite. Och jag kollade på lite möbler eftersom vi ska göra om mitt rum till hösten. någongån efter semstern! Ska bli skönt, ska nog ha in en stor bokhylla med mycket förvaring en spegel, och antingen måla eller tapetsera om, vill ha en fin tapet som fondvägg tror jag! :D

Igår så var jag på fotboll i regnet, det var iallfall inte värt att sitta i en bil runt 4-5 timmar fram och tillbax, eftersom Laget inte vann! Plus att det somsagt regnade och det var kallt!

på vägen hem, bestämdes det att jag skulle till Josefin när jag kommit hem.
Väl där, pratade vi om allmänt om Livet, vad man har gått igenom, och vi kom fram till att vi båda har gått igenom en jäkla massa saker för att bara vara 18, både bra och dåliga! Sen började vi kolla i gamla skolkataloger, Jag trodde inte att man kunde ha så roligt av att sitta och titta! :D herregud, jag höll på att spricka av garv vissa gånger!! :P
Skoj, skoj! vi satt också och drog en massa Filippa repliker! Vi är så bra på det ;) Haha
Jag var väl hemma halv 3 eller något! TACK! :D

Söndag idag då, somsagt! efter besöket på Ikea, åkte vi hem, och vi grillade tillsammans med Mamma och Pappa, och pratade! Sen hjälpte Rasmus mig med lite grejer på min data, så nu har den Allt! :D igen:P ska bara fixa lite förlorade grejer, sen är den som vanlig, otroligt skönt:D
Jag vill också vara datakunig! Ska lära mig det någon dag! :P

I morgon kör jag på, med en hel vecka i skolan! hoppas det går bra, Och snabbt!! :D

Tjing*


Kommentarer
Postat av: Josefin

Skolkataloger <3 :P

2008-10-07 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0