söndag och packning

söndag idag, och jag är måttligt sliten måste jag säga, så för tillfället ligger jag och min familj och kollar på time out! Ganska skönt att ta det lugnt!
Annars idag så ska jag göra någon uppgift som jag fått från skolan, för att jag inte ska missa så mycket!
Jag ska träffa Josfin och jag ska packa klart min resväska, eftersom jag har praktik nu måndag och tisdag så kommer jag inte hinna med det! så det ska vara färdig packat idag!
Känns inte som om att vi åker på Onsdag, känns som det är någon vecka kvar, men nu ska det faktiskt bli ganska skönt att få åka iväg, flygrädslan har lagt sig lite nu, men lät väl komma tillbaka på tisdag kväll/ onsdag morgon! :/ men det blir nog bra! :D

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har alltid fascinerats av människor som måste packa flera dagar i förväg. För när man väl börjar packa tidigare kan man ändå inte packa ner det man behöver, för det behöver du i vardagen ändå. Så väskan kan ändå inte bli färdigpackad förrän kvällen innan. Och det tar ju inte 1 timme att packa en resväska, det tar 15 minuter, bikini, kläder, dvdspelaren, resten är dagliga ting. Don´t stress up Honey. Du hinner garanterat packa väskan båda i morgon och på måndag och på tisdag ;)

LOVE!kuss

2008-08-31 @ 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0