helg!

helgen har varit en bra helg! :D
har tagit igen alla praktik dagar som jag missat, och det var egentligen meningen att vi skulle vara barnvakter år småkusinerna, men ibland blir det inte som planerat, så jag stannade hemma och åt god mat o tittade på idol finalen! :D

på Lördagen kom viktor hit! :D vilket var mysigt! :D killen är rolig, och sa att han tyckte om att vara här för att "vi alltid hade det så kuligt här"!
Viktor spenderade den mesta tiden vid Playstation och spelet Avatar! :D
7 åringar är roliga! :D

På kvällen marscherade jag hem till josefin, och vi har kommit fram till att det faktiskt går att ha 2 pizzor på 1, även dom kanske tyckte att vi var lite knasiga, tur att vi inte hämtade dom:P
kvällen bestod av prat, om verkligen ALLT mellan himmel och jord! Som vanligt så blir alltid samtalen hel knasiga när klockan slår över tolv, tur att ingen annan hörde.
(hanna snygging var med under kvällen :D )

idag söndfag har jag tagit en rejäl slappdag! kanske lite onödigt men välbehövd då nästa vecka består av jobb,
Mån - Lör! :D


Snart kommer Ida hem! :D

Tisdag, kommer att bli en jobbig dag då jag helst hade velat stanna hemma!
Onsdag, kommer att bli en intressant dag, då jag kanske borde stanna hemma, men det gör jag inte!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0