hur mycket tål ett hjärta egentligen?

Ställer mig frågan många gånger, hur mycket ett hjärta egentligen tål?
både när det kommer till det fysiska och när det tar stryk pga att känslorna tar överhand.
Jag känner många som har problem med både och, och ibland vet jag knappt själv vad som är värst..

Mitt hjärta har nog aldrig haft några stora fel på sig,
men ibland önskar jag att man kanske skulle ha varit mer rädd om det, än vad man egentligen är, även om det kan hindra vissa saker, men ibland är det kanske enklast så.
Jag vet iallafall några gånger där jag verkligen borde ha låst in det, och verkligen haft det i ett säkert förvar!

Med undantag för denna gången, då jag gick in det och brydde mig inte lika mycket hur det har slutat dom andra gångerna.
Och jag är glad över att jag aldrig låste in det!
Och jag struntar i allt annat, som åker runt! fösöker iallafall.

Ses vi snart eller?
tydligen inte.

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

det tål en jävla massa. mer än man tror. och du är ju en lundinare, då tål det tio gånger mer än alla andras. ses imorgon. smack

2008-12-04 @ 11:00:08
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0