kväll - 30 Dec

Min kvällsångestpanik som brukar infinna sig i min kropp ungefär varje kväll, smyger sakta sig tillbaka in i kroppen igen!
Och jag gillar inte det speciellt mycket, det ska jag erkänna!
Vad gör man för att besegra känslan och bli av med den?
Egentligen vet jag kanske svaret...
men eftersom det inte funkar, så är jag tvungen att hitta en helt annan väg ut, och det kommer inte att bli helt enkelt.
December månad har varit värst, brukar vara så vid denna månad!
December är helt enkelt INTE min månad, även om jag tycker om Julen väldigt mycket!

Jag vill inte fira in det nya året, med ensamhetskänslan även om jag har många underbara person runt omkring mig!
Jag vill helt enkelt INTE det! Jag vägrar!
Hur ska jag hinna med det på 24 timmar?


(Melker söting, var fotograf på julafton!)

Var det tvunget!?

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0