läslus

nu ska jag bli en läslus, eller vad fasen man kan kalla det! 
jag ska hoppa rakt in i mina böcker, om jag kunde drömma och när den är utläst, blir det när jag hör din röst det är dom 2 böcker som väntar på mig i bokhyllan!
Twilight filmen som jag blev helt frälst i, är baserad på dessa böcker, det finns nog t.o.m 2 böcker till tror jag! :D

Om jag kunde drömma, det gör jag minsann alldeles för mycket nu förtiden, och om jag gräver allra längst in, så vill jag att mina drömmar ska slå in, men det kan jag ju fortsätta att drömma om, för att det lär aldrig hända.
Tyvärr!

I morgon blir det bad i Tingsryd med de Goa!
Jag ska ligga i bubbelpoolen tills jag blir skrynklig som ett russin!


Jag vill ha sommar!
Och lite mer! Kan någon fixa det till mig?
Ring mig då! :D

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Emelie

ah nära till min far.. kanske skulle åka dit med alva? ;D

2008-12-27 @ 22:13:06
Postat av: Micela

tyvärr kan jag inte fixa det du vill ha.

men en sju helsikes massa andra grejer kan jag fixa till dig:)

you name it, I fix it.

Love

2008-12-27 @ 22:40:19
URL: http://micela.blogg.se/
Postat av: Ida

Russin hinner du nog inte bli, för man måste gå ur var 20:e minut typ för att det ska renas och shit. :) Så var det sist jag var där iaf, hehe. :P

2008-12-29 @ 20:23:10
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0