On the fields of Barley

Hela min kropp borde fasen få en rejäl vila! en riktig slappedag! det hade varit underbart skönt.
speciellt huvudet.
kvällen tog jag hemma i soffan, och idol tittande, fick vila upp mig lite iallafall, behövdes efter en dag som denna, eller efter en vecka som denna, kanske jag säga.
Veckan har varit som en hel jäkla lång bergochdalbana, ibland uppskattade jag att vara högst uppe, men vägen ner var inte lika kul.
Och som sagt så har huvudet inte fått mycket vila, det borde det få!
men efter denna vecka så har det helt enkelt inte gått, får rensa lite nu!
Slutar skolan på onsdag!


Fit for fight?

Ps. Jag har tydligen en hemlig förälskelse... i Robin B,(deltagare i kanal 4 på fredagar) det kom jag fram till i förra veckan.

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har glömt fria till honom åt oss! Förlåt! Vi åkte förbi deras hotell idag men orkade inte gå in och leta efter honom, tänkte att han kanske åkt hem. Såå... men aa... får väl ringa och fria eller nåt? hihi >_<

2008-12-06 @ 15:05:02
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd hjärtat. du vet ju vem som paxat honom redan vid audition :) du får helt enkelt byta snubbe,;)



Smack

2008-12-07 @ 20:17:53
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0