verkligheten

ibland suger verkligen förbannat mycket!
det är då man helst av allt, bara vill dra täcket över huvudet försvinna, och ligga i sängen så länge som det bara går.
Med både bra och otroligt dåliga dagar som väntar, så vet jag inte hur mina tankar och mitt huvud ska klara av allt detta!
Och i början på nästa vecka är verkligen en dag då JAG hade velat ligga kvar i min säng, och Aldrig stiga upp igen.

Men under 2 timmar idag, fick jag för en gångs skulle förvinna in fantasiernas värld, då det stod bio Twilight på shemat med Micela i Kristianstad.
Under dessa 2 timmar fick jag tillbaka känslan som jag trodde jag tappat för ett tag sedan, den kommer att försvinna igen, men det var skönt att ha tillbaka känslan i kroppen!
Twilight är en utav de finaste och vackraste film jag har sett under hela mitt liv.
Den kommer lätt att stå i filmhylla när den kommer ut!!

Det var skönt att få försvinna, från allt grubbel och trubbel, även om det bara var för någon timme.




Det är inte lätt, det ska jag tala om för dig!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Då anar du inte hur du kommer känna efter att ha läst boken ;)

2008-12-11 @ 00:33:09
Postat av: Ida

Räcker med ett ord: GUDOMLIG!

2008-12-14 @ 12:50:03
URL: http://insidemyhead.blogg.se/
Postat av: christinaaaaaaaaaaaaa

den är sååå bra!:)

2008-12-20 @ 10:44:42
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0