ett tag sedan

det var ett tag sedan jag uppdaterade, men jag har varken orkart eller hunnit.
men jag har varit på praktik nu mån-ons.
och idag var jag i skolan, fick reda på poängen på matte provet haha!
och ikväll ska jag träna, sköööönt! jag känner mig så välmående! eller något! haha
och i morgon är det sista dagen på praktiken, ska bjuda på fika, som mamma har gjort idag! rör ihop kaka=) mums,
det innebär typ sockerkaka, med bär i och jag har valt hallon, och blåbär med vanlijsås vid sidan om, det är den godaste fikan som finns och kladdkaka med såklart!
Hoppas det uppskattas!!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kan inte jag få det receptet? Den är så sjukt god!:D

2008-03-02 @ 17:24:35
URL: http://LivetEnligtJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0