helgen

okej, dåligt uppdatering, jag vet, kan inte hjälpas! =)
Iallafall i går så övningskörde jag in till Kristanstad, gick ju super bra =), ska dock tillägga att jag kör med automatare, men det är ganska bra ändå för den bilden min pappa har är inte den lilla, hehe, men jag har vant mig =)
Fick också hämta min mormor och morfar=)
Väl inne på plats, så blev det mat, det vankades kött,sås och potatis med gelé, och en massa grönsaker, mums!
Blev sedan lite spelande på Buzz spelet, och Biljard.
Sen kom det jag hade väntat på hela dagen, melodifestivalen med Björn Gustavsson, han gör mig aldrig besviken, och ännu en gång la jag dubbelvikt i soffan av skratt! Han är så jäkla bra! och söt och snygg och charmig och rolig!
Haha, han är ju typ allt den människan.!

En personlig åsikt är ju faktiskt att jag älskade Patrik Isaksson, och jag tyckte att han skulle ha gått vidare, men jag gillade även de 2 finalisterna som kom till Globen, men hellre Patrik än Frida. Faktiskt.

När det väl vankades sängdags så la jag o min kusin och kollade på film, och hon somnade men inte jag, låg vaken till halv fyra, och läste i min Körkortsbok, och gjorde uppgifterna i Studiehäftet, ja det är sånt man får göra när man glömde den andra boken hemma.
Tillsluta somnade jag, med lite Mando Diao i lurarna!  Gottans.
Sov sedan till 11 idag, men är ganska sleten fortfarande:P

Min bror kom hir på lite brunch, och med sig hade han Guitar Hero, så det har jag stått och spelat på i ett X antal timmar. Det ska jag köpa någon dag, det är en sak som är säkert. fast jag har faktiskt önskat mig det i födelsedagspresent, men dte är ju 7 månader kvar tills dess. haha

Det har varit min helg än så länge. 

Tjing* 

Kommentarer
Postat av: Frida

Björn är bäst, hahah fan vad jag älskar honom, han gör hela melodifestivalen :)

2008-02-24 @ 16:56:55
URL: http://nogg.se/fridasofie
Postat av: Adele Siljemark

aaw okej
men du kan jag få låna säsong två av dig då på torsdag? :D pussssar!

2008-02-24 @ 20:04:13
URL: http://adelesiljemark.blogg.se
Postat av: Maria

Tack så mycket! =)

2008-02-24 @ 20:57:05
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Adele Siljemark

hehe ja han kanske är lite din men han är lika mycket min så;P ja men jag har kidnappat hon om och han sitter i min garderob och äter kex ;) slå det du! ;P

2008-02-26 @ 18:05:34
URL: http://adelesiljemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0