Lördag.

Lördagen har kommit och försvunnit, började med att jag sov till kvart över elva, skönt skönt =)
såg att Titti hade ringt så jag ringde tillbaka, och det slutade med att vi promenerade ner till idrottsplatsen för att kolla på träningsmatch i fotboll mellan två osby lag. Och där satt vi ett bra tag och njöt av att värmen och solen hade kommit, för en stund iallafall =).
vi beslutade oss sedan för att promenixa hem till mig och laga mat, det blev pannkakor med glass och fruktsallad, och jag kan nu berätta att titti har lärt sig att göra pannkakor utan att dom blir till en klump. Under tiden anlände gullberg. Hanna kom efter en stund och då gick titti o gullberg hem för att göra sig iordning.
Tillslut så va alla här som skulle va här för att äta mat och kolla på melodifestivalen.
Kan väl inte säga att jag tyckte om att Christer Sjögren gick vidare till final, men än så länge hejar jag fasen på Björn Gustavsson ;) jag la dubbelvikt i soffan, och jag kände mig väldigt hedrade när han nämde mitt namn i sin dikt, men jag blev sedan netryckt när han sa att jag hade kräkts på hans jeans. =)
Efter tv tittandet blev det singstar, men dock inte så länge den röda micken gick isönder och jag vet inte vad det är som är fel, irriterande, får kolla ifall jag kan lämna tillbaka det eller nått.

Gud va det kan va roligt med lite vatten och glas =)

Tack för att ni ännu en gång, förgyllde min lördag. =)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jodå, vi hade klassfesten på john bauer :)

2008-02-10 @ 13:45:24
URL: http://PernillaMartina.blogg.se
Postat av: Josefin

Björn Gustafsson for life!!
Haha, ja vatten är najs :P

2008-02-11 @ 21:13:20
Postat av: Ung mamma

Hihihihi :D:D:D Jaaaa det gör jag! Äntligen får jag träffa dig dåå

2008-02-12 @ 13:50:25
URL: http://emelieelisabet.blogg.se
Postat av: Adele Siljemark

Elin, det går inte så bra med bloggandet just nu va? ;P

2008-02-12 @ 14:05:07
URL: http://adelesiljemark.blogg.se
Postat av: Adele Siljemark

heeh jo men har du inte läst min blogg? ska ju vara hemma hela veckan nu pga min knöl undet armen :/
fan va tråkigt!

2008-02-12 @ 21:06:18
URL: http://adelesiljemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0