Torsdag.

idag så har det inte varit någon praktik för min del. sköönt.
har istället varit i skolan och räknat matte, kanske inte heller jätte skoj, men skönt med lite omväxkling.
Jag kommer aldrig att klara provet som vi har vecka 7! Tror minsann att Josefin ska få hjälpa mig lite med det där! hon verkar kunna =)
ska egentligen sitta och plugga lite nu, hade jag tänkt, men men så kan det gå.
Men lite kan jag nog hinna med innan jag ska på träning vid 7.

Jag gillar inte sånna grejer där man måste göra något för annars händer det eller det..
Var inne på min Bdb, (ja, jag har en:P) där jag såg att en utav mina kompisar hade skrivit du måste lägga upp en bild på din bror/syster annars kommer han/hon att dö inom fem dagar, sånt gillar inte jag, jag är ju så satans skrockfull, och tänk vilken ånger man hade haft ifall det skulle va så att min älskade bror dog inom 5 dagar, usch!

Och eftersom jag är skrockfull men inte har en bild på min bror på denna datan. så nämer jag honom och hoppas att det räcker!
Bror! <3
Konstigt, vilken känsla av lättnad jag fick.

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jasså jag kan det där!? :P Mjao, jag har haft prov på det, dock trodde jag att det gick piss på provet men det gick ju ganska bra :p Nu på måndag ska jag ha ett till prov, och det är typ om samma sak, så vi kan ju titta på det :D

HATAR sådana saker också , varför, varför lägger man upp sånt!? bara jobbigt...

2008-02-07 @ 18:48:55
URL: http://LivetEnligtJosefin
Postat av: Karin

jag fyndar/köper smart + att jag har ett heltidsjobb å rätt bra ekonomi

2008-02-08 @ 23:13:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0