Fredag

sitter i skolan och har Svenska, slutar kvart över 11 idag, och är då 5 över, likaså alla fredagar framöver! Inte helt fel!
Alla andra sitter och kollar på film, V - för Vendetta vi såg den förra veckan, så jag orkar inte, Slö tittat helt enkelt!

Senare idag ska jag och Annie ner till trafikskolan, igen och hämta våra teoriböcker så man kan börja lite smått kanske =)
Och senare i kväll ska jag antagligen kolla på Let´s dance. Men jag vet fortfarande inte med vilka, hade varit ganska skönt att va hemma, men inte alls fel att kolla med vännerna, alltid skojsigt, få se hur det blir.

Jag bryr mig inte om ett Hej för att nu vet jag, och det känns bra =)


Kci and Jojo - All my love
!!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0