Helg

Under den gågna helgen har jag hunnit att kolla på Let´s dance och umgåtts med min familj under fredag kvällen, t.o.m med bror kikade in och sov här, trevligt! =)
i lördags så bar det av in till K-stad till mormor och morfar och åt middag tillsammans med moster, mobror och kusiner, han också med att gå på bio, Förtrollad, den kunde ha varit bättre.

Idag söndag så har jag kollat på fotboll i sporthallen med Annie och Hanna.
Efter det gick vi hem till mig och sjöng singstar, som jag iallafall har blivit fäst vid =)
Cyklade sedan hemmifrån för att träna med Jenna på gymmet.
Och nu ska jag snart äta =)

Räknades det som ett Hej? :/

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den filmen har jag oxå sett, står dock oxå lite om den på min blogg.

2008-01-13 @ 19:55:41
URL: http://livingwithinalie.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vem Elin? är det han som du vet att jag tror att det är som du vill ska säga hej?

2008-01-13 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0