dålig uppdatering

okej, jag vet om att uppdateringen inte har varit den bästa, men (jag har en bra förklaring) inget internet! och ingen egen data, detta har nu blivit fixat, helt undebart! =) känns sköönt!
Fast jag får nog be min bror ladda ner msn, och andra små grejer till datorn, vågar inte göra detta eftersom jag har haft virus på den i ett halvår, så det bli nog säkrast om Rasmus gör det åt mig! =)

den senaste tiden, har jag flängt fram och tillbaka, hem och till skummeslöv, varit på madison, grillat med mina vänner och bara varit, riktigt skönt =)

har också pluggat teori till mitt körkort! =)
Tagit det lugnt helt enkelt, fast ändå inte ;)

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0