fortfarande rastlös

vet inte varför jag fortfarande är rastlös,
p.g.a min rastlöshet igår kväll, resulterade det till att jag inte somnade förrens kvart i 4! och halv nio i morse kommer mamma in och väcker mig! Då är man lagom borta!
Vi skulle iallafall till IKEA, som sagt =) det blev en snabb runda där uppe, hem, fixa blomdekorationer till borden, handla hallon och ägg till tårtan..
Äggen skulle mamma ha eftersom hon skulle försöka sig på att göra en egen tårtbotten!! Resultatet blev en bränd tårtbotten, så hon fick göra om den! Och den  andra blev trasig! Haha, men den funkar, den smakar iallafall gott =)

Senare ikväll var det visst fotboll, alltid trevligt =)
det blir också fotboll den 24 Juli, i Ljungby.. det var visst någon träningsmatch!

Vet inte vad jag mer ska göra idag, det är nog det, ska i och för sig plocka iordning på rummet, bädeda sängen och allt sånt tråkigt, ska också se om jag kan läsa några kapitel i körkortsboken!! Den är verkligen helt sönder! vet inte hur jag har lyckats med det., sida efter sida trillar ut! och ibland 10! Haha, det hjälper inte att jag tejpar!

midsommar firande
Kan bjuda på en bild sen midsommar =)
Josefin och Jag


Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0