hoppsan

det var verkligen ett tag sedan nu,
men dte har egentligen inte hänt så mycket, eller så har det, så det kanske beror på dålig uppdatering:P
Jag har iallafall gått på påskolv nu, otroligt skönt, men ändå en hel del som ska fixa inför den andra april då det vankas Dag X i växjö eftersom vi har ett företag i skolan.
Hoppas att allt det går bra, utan en massa krångel, det orkar jag inte med!

Under påsklovet ska jag tillbringa en dag tillsammans med Adéle, Emelie, Och alvisen:P Jag och Adéle ska hälsa på Emelie i Alvesta på tisdag, skoj skoj, längtar som en liten galning.
På torsdagen är det bestämt att jag och min mamma ska ha en dag för oss själva, med lite shopping och mat, lite här och lite där i Skåne.
det är det som är bestämt den kommande veckan, blir säkert en massa andra grejor också kan jag tänka mig.

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0