Tisdag, ledig, och är sjuk..

Igår när vi hade vår sista lektion för dagen, så fick vi reda på att vi skulla vara hel lediga idag =)
kan knappast bli bättre!
Fast jag har en hel del att göra, en del arbeten så är påbörjade men är också halvfärdiga, plus att jag har även Nationella prov i både matte B på torsdag, och Svenska B på fredag, och på allt detta har jag typ blivit sjuk. Jag har ingen feber, som tur är, men jag har ont i halsen, öronen, huvudet, och har även förkylning, detta kom verkligen helt galet, jag måste ju verkligen göra en massa, också vill jag ju göra bra ifrån mig på de nationella proven, svårt att göra det när man inte mår så bra!
Hoppas att det försvinner.
Jag får egentligen skylla mig själv, för att under hela lördagskvällen (nästan) så gick jag runt i linne, jeans och ballerinaskor, när vi stod och skulle komma in på granada, helt idiotiskt! Att man aldrig lär sig. Så nu knapras det halstabletter, Alvedon.. Hoppas det hjälper! =)

image33

Tycker du är söet!

*Tjing

Kommentarer
Postat av: LOVISA

godnatt godnatt! :)

2008-05-14 @ 22:30:09
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Lollo

krya på dig tills imorgon!

2008-05-15 @ 00:46:39
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0