helg underbara helg!

jag har i och för sig haft det sen i Torsdags, eftersom vi hade halv vecka i skolan!
Då jag latade mig hela torsdagen (skönt) latat mig halva fredagen, för att sedan ta tag lite halvt i mitt liv, och passa mina godingar till kusiner, 5 och 7! :D
idag stod det pannkakor på listan, då minstingen insisterade på att han var världsbäst på att knäcka ägg, och fick förstås knäcka ett ägg, det slutade med äggskalen i smeten och ägget utanför skålen! någongång lär man sig! :D

Kvällen bestod sedan av mat, tv-tittande och otroligt bra sällskap.

Morgon dagen, blir det fotboll, sen bowling + sällskap (Igen) fast det var ett vääldigt bra tag sedan!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar din blogg (: Den är jätte fiin (:

2008-11-22 @ 10:28:52
URL: http://hannaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0