Hoppsan

Efter en dag i tipshallen, med fotbollsturnering och lite trillande hit och dit, så kan mina knän se ut såhär efter en spelade match, då jag inte riktigt fick med mig fötterna och tänkte att "nä nu jävlar trillar jag" och trillar raklång och glider längs konstgräsplanen.
Och för tillfället, har det blivit lite mer svullet, och mörkare! läker det då? ;)
Som det kan gå!
knä
Och eftersom detta var efter första matchen, och det fortfarande var två kvar, så kan ni ju tänka er hur mina knän egentligen ser ut!

Glad är jag ändå, för du gör mig det!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men bääääjb!!!



Jag älskar dig även om du är blå.

2008-11-26 @ 20:06:20
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0