utmanad..

Jag blev utmanad av Emelie
Reglerna är följande:
♣ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♣ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♣ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♣ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1. Jag är lite halvt mörkrädd, och brukar låtsasprata i telefonen på hemvägen.
2. Jag har ibland svårt att lita på människor.
3. Jag tror att jag oftast kan känna av och ha rätt om personer, men det visar sig oftast vara helt fel.
4. Jag hade sovproblem tills jag var runt 13, men som nu är borta.
5. Jag har sett en skräckfilm i hela mitt liv, hade mardrömmar om den i ett år, och kan fortafarande känna av den äckliga känslan, sen dess har jag inte sett en enda skräckfilm.
6. Jag älskar julen, jag har haft julkänsla sen i slutet på augusti och har då lyssnat på jullåtar!
7. Jag har haft godis-uppehåll i 1 år och 2 månader

Jag utamanar dom som vill och känner för det!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Elin du vet väl att snö regn och snusk är när det är riktigt jäkligt väder, eller ni har inte det i osby? haha <3

2008-10-31 @ 17:57:14
URL: http://nogg.se/enfridasofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0