hemma

Okej, jag lever! tack gode gud för det.
2 ggr under resan har jag trott att jag ska dö, den ena gången var när jag åkte på öroninflamation (hoppsan) och en del av trumhinnan sprack, jag tror aldrig att jag har haft så ont i mitt öra förut!! usch och fy, det är fortfarande inte bra, så idag ska jag till doktorn vid kvart över 3, så nu ska dom kolla upp saken, under tiden för att stilla smärtan nere i Turkiet har jag typ ätit 5-6 olika saker bara för örat:P
Och den andra gången var när vi åkte hem igår natt, vrf är det alltid en jäkla massa luftgropar när man ska hem? var livrädd, + lite trötthet på det, och ett smärtsamt öra, gud vad jag grät!! :P
Men om man bortser från luftgropar och öronbesvär, så har resan varit helt perfket!! :D vi har haft runt 40 grader varmt varje dag, och ibland lite mer, minst 30 grader havet, och 29 grader i poolen :D sånt går absolut inte att klaga på, jag hade gärna stannat en vecka till :D
Ska se om jag kan få med mig någon dit ner nästa år.. hoppas det:D

Det har blivit liiite shopping, men man orkade inte med så mkt om kvällarna, det var varmt, allt såg likadant ut, och turkarna var på en heeeela tiden!! så tillslut blev jag skitförbannad:P Haha!

Kan hända att det dyker upp en och annan bild här, få se lite :D

Jag kan också berätta att jag ska få en ny mobiltelefon, det blev den vikbara fårn sony ericsson, så den får jag nog snart hoppas jag :D
Så nu är jag glad.

På lördag fyller josefin 18!!! :D
Vi ska så till granada, vi delar oss bara lite innan, sen ska vi träffas där:D
I helgen hoppas jag verkligen att jag kan få träffa mina vänner, saknat dom så in i bomben!
Och på måndag, ska jag träffa klassen, och Emelie :D

ska se om jag kan sova lite till, vi kom hem halv 5 inatt, jag vaknade 8 pga att vi skulle ringa doktorn. Så denna dagen lär bli helt uppochner vänd!!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0