Söndag

Har sovit dåligt i natt också, har inte sovit ordentligt på 2 veckor p.g.a hosten som härjar fritt i mina lungor.
annars blir det en rejäl slappedag, det behövs, ska dock sitta och fixa med projektarbetet och Sammhällskunskapen, så slipper jag stressa med det in i sista minuten.
Kan vara skönt! :)

Undrar om jag klara av att vara vaken tills i morgon kväll, det kanske man borde prova på hostan håller mig ändå vaken;)
jag försökte en gång under sportlovet, då klarade jag mig till halv 7 på morgonen =)

Nej nu ska jag ta tag i skolarbetena! Undrar hur det kommer att gå?

Nu har jag tagit tag i mig själv och traskar vidare. Skönt. Befrielse känsla.

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Vera

Jo det tror jag säkert!!<3

2009-04-28 @ 21:13:22
URL: http://veraronngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0