16 augusti

Nu är jag hemma på ringvägen, efter en väldigt bra kräftskiva! :)

Jag var fortfarande mätt i morse när jag vaknade, men jag laddar redan inför nästa helg, då det är kräftskiva i Småland tillsammans med Fröken Eek, Andersson, Winroth och Siljermark, som jag jar längtat efter dessa tjejer!

Jag håller på att somna i soffan, efter ännu en bra middag utav mamma och pappa, så nu funderar jag på att gå in och lägga mig i min extremt sköna säng, sätta igång några avsnitt utav Sex And The City och samtidigt läsa min bok, som jag råkade somna ifrån igår.
Det lät fantastiskt skönt! :)


UPDATE:
okej, det blev inget Sex And The City, mamma och jag tog en runda i skogen och sökte efter svamp, utan lyckat resultat åkte vi hem igen, så NU ska jag följa de fyra tjejerna i storstaden istället :)


Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0