lördag

lördagen har rullat på i en väldigt fart!
började dagen med att stiga upp redan klockan 09.00, för att sedan få skjuts in till kristianstad då jobb stod på schemat, 10.30-16.00..
Snabbt ut till mamma som snällt väntade på mig med bilen, för att sedan i racerfart ta oss vidare till arkelstorp för de sista 30 minuterna av fotbollsmatchen VMA - Växjö, där det blev en vinst med 4-0! :)

Åkte lite bil till, tillsammans med farbor och denna gången hem till Osby, då Martina kom och hälsade på vid 7 tiden.
Vi kollade snabbt igenom Leilas Bakbok och bestämde oss för att baka choklad cupcakes, ner till Ica och handla de bakmaterial som behövdes, vi passade också på att hyra Love in Manhattan,
som jag tycker att alla ska ha sett, och har man inte gjort det, ska man göra det snabbt som fanken ;) den har nog hamnat på min topp 10-lista av bästa filmer! :D

Bakelserna blev fantastiskt goda och mäktiga!
vi lyckades ändå trycka i oss 2 stycken var tillsammans med lite Fanta :)

Nu ska jag hoppa i sängen och vänta på morgonens bravader :)


Värd att se, många gånger om! :)

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0