Måndag/Tisdag

gårdagen spenderades med Micela, då vi åkte till malmö och efter 50 minuter försenat tåg var framme vid 12.50 tiden, tog vi en sväng på stan och inhandlade lite nödvändigt tråkigt bas till höstgarderoben, iallfall jag! ;)
vi hann också med en fika på espresso house innan faster Åsa hämtade upp oss vid stationen för att kolla på Kusin vera som var smått inblandad i fridotts SM, då hon bar korgar med en slående elegans! ;)

vi fick se en skymt av Robin Bengtsson, Christian Olsson, Robert Kronberg, Jesper Fritz, Alhaji Jeng och en lärare på min förra skola, då hon lätt sprang över målinjen först i 400 meter Häck!
Nu höll jag på att glömma min favorit, Johan Wissman! :)

Idag tog jag en behövlig sovmorgon fram till klockan 11, för att sedan få äta frukost i sängen och piggna till framför ett vänner avsnitt! :)
Jag har även hunnit med ett impuls besök på Ikea med Hanna, då vi kikade inför kommande lägenhet för hennes del, även för min (nångång inom en viss framtid)

Nu sitter jag i sängen i pyjamasbyxor och lyssnar på musik och tar det allmänt lugnt.
Ikväll blir det en promenix om huvudvärken skulle kunna släppa nångång.



Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

89 cm. det går fort serru.

ska ut och cykla nu.

mums mums.

love

2009-08-05 @ 10:23:47
URL: http://micela.freshmagazine.se
Postat av: vera

haha.. slående elegans<33(L)

2009-08-06 @ 11:26:37
URL: http://veraronngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0