Sängen kallar

Efter att ha sett Bolt sätta nytt världsrekord på 100 meter, samt kollat på när Filippa bark talar om döden,
är det dags för mig att hoppa i säng och läsa min bok.
Sen vi gjorde om på mitt rum i november förra året, har det fattats en sänglampa i mitt rum. Detta har jag irriterat mig på många gånger, då jag ibland gillar att somna ifrån min bok, som jag lagt lite halvt vid sängkanten då jag bara ska vila ögonen en stund,
detta har jag inte kunnat göra p.g.a saknandet av lampa, men nu har jag kommit fram till en tillfällig lösning, jag hittade en gammal golvlampa inne i förrådet, som är mamma och pappas, den står nu brevid min säng så att jag ikväll kan somna ifrån min bok :)
Lite onödig fakta ;)


Godnatt!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0